Chirurgiczne usuwanie zmian skórnych

Chirurgiczne usunięcie znamion barwnikowych, brodawek, włókniaków, kaszaków, rogowiaków, tłuszczaków i naczyniaków pozwala na eliminację wad estetycznych, ale w niektórych przypadkach zaleca się przeprowadzenie zabiegu ze wskazań medycznych. Precyzyjne wycięcie zmian pozwala na pozostawienie na skórze tylko minimalnego śladu, który zresztą dobrze się goi i pozostaje słabo widoczny.

Czym jest chirurgiczne usuwanie zmian skórnych?

Chirurgiczne usuwanie zmian skórnych to bezpieczny i skuteczny zabieg umożliwiający wycięcie patologicznych zmian, takich jak znamiona barwnikowe, miażdżycowe czy tłuszczaki. Chirurg wycina zmianę z największą precyzją, by ślad po niej był jak najmniejszy. Zabieg wykonuje się w znieczuleniu miejscowym, nie jest więc on bolesny. Umożliwia on pozbycie się zarówno nieestetycznych zmian, jak i tych, które należy wyciąć ze względów zdrowotnych.

Jak działa chirurgiczne usuwanie zmian skórnych?

Pierwszym etapem zabiegu jest znieczulenie miejsca zabiegowego. Następnie lekarz usuwa zmianę, po czym zszywa ranę i nakłada opatrunek. Pobrany materiał jest wysyłany do badania histopatologicznego. Czas trwania zabiegu jest uzależniony od wielkości, liczby i lokalizacji zmian. W przypadku pojedynczej zmiany procedura trwa około 30 minut.

chirurgiczne usuwanie zmian skórnych

Przebieg zabiegu

Usuwanie zmian skórnych to prosta procedura. Czas jej trwania zależy od rozmiaru zmiany skórnej. Zasadniczo zabieg możemy podzielić na cztery etapy.

1. Zabieg jest wykonywany w znieczuleniu miejscowym. Podanie znieczulenia następuje z pomocą cienkiej igły. Środek znieczulający znosi odczuwanie bólu.
  2. Kolejny krok to chirurgiczne wycięcie zmiany skórnej. Nacina się skórę wokół zmiany i odcina od podłoża z niewielkim marginesem zdrowej tkanki.
  3. Lekarz następnie zakłada szwy lub opatrunek.
  4. Usunięcie zmiany skórnej może być krokiem do diagnostyki i warto o niej pamiętać. W tym celu wyciętą próbkę przekazuje się do badania histopatologicznego. W The Clinic możemy zaproponować badanie histopatologiczne pobranych wycinków.

Choć jest to procedura inwazyjna, usuwanie zmian skórnych jest bezpieczne i przy zachowaniu najwyższej staranności rzadko wiąże się z powikłaniami.

Trycholog-trychologia

Wskazania i przeciwwskazania

Wskazania​ do zabiegu

Przeciwwskazania do zabiegu

Zabiegi chirurgiczne

Informacje o zabiegu

Obszar zabiegu

W zależności od potrzeb.

Czas trwania

30-40 minut.

Ilość zalecanych sesji

Efekty​

• bardziej estetyczny wygląd powierzchni skóry
  • zredukowanie dolegliwości bólowych
  • zmniejszenie ryzyka infekcji w obrębie drażnionych znamion
  • zmniejszenie ryzyka komplikacji (np. nowotwory skóry)
  • możliwość dalszego przebadania zmiany poprzez badanie histopatologiczne

Cennik​

• Chirurgiczne usuwanie zmian skórnych Od 900 do 1500 zł
  • Badanie hispatologiczne Od 100 do 300 zł

Wystarczy jeden zabieg.

Przed zabiegiem należy zrezygnować ze spożywania alkoholu na 24 godziny przed procedurą.

• Na dzień po zabiegu należy unikać wytężonej aktywności fizycznej oraz spożywania alkoholu.
  • Po zabiegu można stosować zalecone przez lekarza kremy przyspieszające proces gojenia.
  • Na tydzień po zabiegu należy unikać korzystania z basenu oraz sauny
  • Na 2 tygodnie po zabiegu unikać intensywnej ekspozycji słonecznej oraz stosować krem z wysokim filtrem przez kolejny miesiąc.
  • Między 10 a 14 dniem po zabiegu należy zgłosić się na zdjęcie szwów.

Zabieg O-Shot polega ostrzykiwaniu miejsc erogennych osoczem bogatopłytkowym, które je regeneruje oraz uwrażliwia na bodźce. Powoduje to ułatwienia osiągnięcia orgazmów, zwiększenia intensywności orgazmów, a także poprawę odczuć podczas współżycia seksualnego. Zabieg z osoczem bogatopłytkowym cPRP Angel jest ceniony szczególnie ze względu na swoją skuteczność, naturalność, szybkie i długotrwałe rezultaty, a przy tym wysokie bezpieczeństwo – brak ryzyka reakcji alergicznych.